İçeriğe geç

Btk Neye Bakar

BTK hangi şikayetlere bakar?

Şikayet gönderme, zararlı içerik bildirme, sabit abonelik talebinde bulunma gibi işlemler kurumun internet sitesi üzerinden gerçekleştirilebilir. BTK, İnternet sağlayıcıları ile ilgili sorunları çözer, dolayısıyla İnternet sağlayıcınızla ilgili bir abonelik sorununuz varsa yapmanız gereken en iyi şey BTK ile iletişime geçmektir.

BTK hangi konulara bakar?

BTK; 5070 sayılı Elektronik İmzalar Kanunu ile 5809 sayılı Elektronik Haberleşme Kanunu uyarınca hareket etmektedir. Bu kanunlardan aldığı yetkilerle elektronik haberleşme ve haberleşme alanında denetim, düzenleme, koordinasyon ve yetkilendirme gibi faaliyetler yürütmektedir.

BTK neleri kapsıyor?

Bilgi ve iletişim teknolojileri alanında kamu düzenleyici ve denetleyici bir kuruluş olan BTK, Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı’na bağlıdır. Kurumun görevleri arasında tüketici haklarının korunması ve piyasanın izlenmesi ve kontrolü yer almaktadır.

BTK kontrolü nedir?

Bu servis, mobil cihazınızın IMEI numarasını sorgulayarak, yasal yollarla ithal edilip edilmediğini ve kaybolup/çalınmadığını öğrenmenizi sağlar.

BTK’ya şikayet edince ne olur?

Şikayetiniz, hizmeti aldığınız satıcı/sağlayıcı tarafından Tüketici Şikayet Yönetim Sistemi (BTK) üzerinden 10 iş günü içerisinde cevaplandırılacaktır. Verilen cevapla sorun çözülemezse tüketici 10 gün içerisinde işletme çözümüne itiraz edebilir.

BTK incelemesi ne kadar sürer?

Aynı zamanda şüpheli bir durum olması durumunda önlem ve tedbir almak için önceden bilinmesi gereken bilgilere erişim sağlar. HTS incelemesinin ve kayıtların çıkarılmasının süresi olaya ve duruma göre değişebilir ve yaklaşık 7 ila 30 günlük bir süre içinde kaldırılabilir.

BTK bir devlet kurumu mu?

Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu, 5018 sayılı Kamu Mali Yönetimi ve Kontrol Kanunu’nun EK-III’ünde yer alan düzenleyici ve denetleyici kuruluşlar arasında yer alan, kamu tüzel kişiliğine sahip, idari ve mali özerkliğe sahip, kanunla verilen görevleri yerine getiren ve yetkileri kullanan bir kuruluştur.

BTK neyin kısaltılması?

Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK), Türkiye’de telekomünikasyon alanında ulusal düzenleyici ve denetleyici kurumdur.

BTK nereye şikayet?

İnternet, telefon ve posta hizmetleriyle ilgili tüketici şikayetlerini nereye bildirebiliriz? Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu’nun (BTK) adresini kullanabilir veya BTK Tüketici İletişim Merkezi’ni (0312 294 94 94 veya ALO 120) arayabilirsiniz.

BTK katalog suçlar nelerdir?

İşte soykırım suçları ve organize insan ticareti suçlarının listesi İşkenceden kaynaklanan ağır yaralanmalar Daha fazla makale… •4 Ağustos 2024

BTK paralı mı?

BTK AKADEMİ Türkiye’nin en iyi #ücretsiz #eğitim portalı olmaya devam ediyor!26 Ocak 2023

İnternet şikayeti hangi bakanlığa yapılır?

Tüketicinin Korunması ve Piyasa Gözetimi Genel Müdürlüğü | T.C. Ticaret Bakanlığı, 17 Mart 2023

BTK işlemi nedir?

BTK, tüketiciyi korumak ve desteklemek amacıyla yürüttüğü çok sayıda çalışmanın ve elektronik haberleşme alanında faaliyet gösteren kurum ve kuruluşlara yönelik düzenleyici ve denetleyici işlemlerin yanı sıra, bu şirketlere ilişkin şikâyet ve önerilerin de internet sitesi aracılığıyla kuruma iletilmesine olanak sağlıyor.

Telefon BTK sorgusu nasıl yapılır?

Cihazın kayıtlı olup olmadığı; e-Devlet Kapısı’ndan (veya BTK Bilgi ve İhbar Merkezi (Tüketici İletişim Merkezi-120) aranarak) öğrenilebilir.

BTK neden Instagram’ı kapattı?

Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK), 2 Ağustos 2024’te “kataloğun suçlarla uyuşmaması” gerekçesiyle Instagram’a erişimi engelledi.

BTK nereye şikayet?

İnternet, telefon ve posta hizmetleriyle ilgili tüketici şikayetlerini nereye bildirebiliriz? Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu’nun (BTK) adresini kullanabilir veya BTK Tüketici İletişim Merkezi’ni (0312 294 94 94 veya ALO 120) arayabilirsiniz.

BTK bir devlet kurumu mu?

Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu, 5018 sayılı Kamu Mali Yönetimi ve Kontrol Kanunu’nun EK-III’ünde yer alan düzenleyici ve denetleyici kuruluşlar arasında yer alan, kamu tüzel kişiliğine sahip, idari ve mali özerkliğe sahip, kanunla verilen görevleri yerine getiren ve yetkileri kullanan bir kuruluştur.

Cimer hangi şikayetlere bakar?

Millet ile devlet arasında güçlü bir iletişim köprüsü oluşturma amacıyla kurulan Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi (CİMER), vatandaşlarımızın dilekçe ve bilgi edinme hakkı başta olmak üzere, devlet politikalarıyla ilgili her konuda görüşlerini ifade edebilecekleri kapsamlı bir hizmet sunuyor.

BTK şikayet kaç günde cevaplanır?

İşletmeciler bu kanaldan ve doğrudan işletmeciye iletilen şikayetlere 15 gün içinde cevap vermek zorundadır. Alınan cevaplar BTK tarafından incelenecek ve mevzuata uygun olanlar tüketiciye iletilecektir.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Gaziantep Mature Escort